بهترین رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران رضایی مشهد

 این رستوران معروف در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران و خود مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 ال 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به گردشگران قیمت تور مشهد سرویس دهی می کند . 

رستوران احسان مشهد :

این رستوران یکی از رستوران های با سابقه مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد خوبی است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت مطلوبی برخوردار است . محیط این رستوران بسیار تمیز است و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران و همچنین قیمت مناسب نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین مسافران قیمت تور مشهد  را به خود جلب می کند .

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران قیمت تور مشهدمی توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران قیمت تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند . شما مسافران قیمت تور مشهد می توانید برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و به صرف غذا بپردازید .

 رستوران ترکیش فود مشهد

 رستوران ترکیش فود مشهد

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان قیمت تور مشهد می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

رستوران میچکا مشهد

 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های مجلل مشهد می باشد . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و شما گردشگرانقیمت تور مشهد می توانید برای صزف غذا به این رستوران مراجعه کنید . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . بیس غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .
 
  رستوران پروانه های آبی

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های مشهد,مجلل ترین رستوران های مشهد,ارزان ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: